Tips Menarik

loading...

"MEMANG BETUL SAYA DAH BERKAHWIN" - ADIRA SUHAIMI


Penyanyi cantik Adira Suhaimi akhirnya menamatkan spekulasi hubungannya dengan sorang VIP baru-baru ini selepas mengakui bahawa dia telah berkahwin dan menjadi isteri kedua.

 
"Memang betul saya sudah berkahwin dan isteri kedua kepada Datuk Seri Adnan Abu. Saya berdiam diri bukan kerana nak lari atau menyembunyikan perkara sebenar, sebaliknya saya mahu menjaga hati banyak pihak.
Perincian berkenaan majlis kami, saya tak mahu kongsi kerana lebih baik pihak lelaki yang memaklumkan perkara itu" - Adira

Adira tampil membuat pengakuan secara terbuka bahawa dia kini sudah bergelar isteri kepada Datuk Seri Adnan Abu malah Adira kelihatan mesra bersama madunya, Datin Red.

Adira dan Datin Red
loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

isu semasa 2759705349292724109

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item