Tips Menarik

loading...

"Kau Tu Bini Orang, Jangan Nak Jadi Sundal Mintak Nak Mengangkang Depan Jantan Lain" - Amran


Status lelaki ini mula tersebar di media sosial sejak pagi tadi menarik perhatian orang ramai. Doktor Say Shazril telah dijemput oleh Hot FM pada pagi tadi bersama dengan AM Krew. Di kesempatan itu, ada beberapa wanita yang tidak dapat mengawal diri lalu memuat naik kenyataan yang tidak sepatutnya meskipun mereka sudah tahu doktor berkenaan sudah berpunya. Malah mereka sanggup menjadi isteri kedua, ketiga, keempat, kelima dan seterusnya.

Amran dapat banyak inbox pasal kes ni. Katanya Hot FM jemput doktor lelaki ni on air. Lepas tu boleh pulak akak-akak kat luar sana tergedik-gedik dok call hot fm siap mintak booking doktor ni masa bersalin nanti.

Wei betina sundal, mana maruah kau ?. Dekat luar sana bermati-matian para ibu nak mintak doktor pompuan masa bersalin, tapi kau boleh pulak mintak nak mengangkang depan doktor lelaki ni sebab dia hensem. Kau tu bini orang tau, jangan nak jadi sundal sangat mintak nak mengangkang depan jantan lain walhal kau dah pun bersuami. Kau tak rasa perangai kau macam bugima ke ?.

Memang betul la akhir zaman ni pompuan banyak yang ke neraka. Dah jelas nampak dah. Bab poligami yang terang-terang dibenarkan dalam Islam tu kau tolak mentah-mentah, tapi mengangkang depan doktor pilihan bukan main kau suka. Isteri macam tu tak layak dipanggil pompuan, tu betina namanya. Betina sundal.

Sapa yang gedik-gedik call hari tu pegi la mintak maaf balik dekat suami kau.

Astaghfirullah, saat ramai muslimah dok perjuangkan untuk mendapatkan doktor wanita saat bersalin dek menjaga maruah, pagi ini terdengar perempuan-perempuan TAK ADA MARUAH dok menggatal berebut nak doktor hensem yang ke udara di Hot FM pagi ini sambut dia bersalin. 

Tak dapat bayangkan perasaan si suami jika dia mendengar si isteri dengan rela hati (bukan darurat) untuk MENGANGKANG depan lelaki lain atas sebab KEKACAKAN. Sungguh, betapa teringat kisah Nabi Yusuf digoda Zulaikha.

Apakah perasaan suami mereka jika terbaca comment isteri-isteri mereka sendiri seperti ini? Apakah mereka tidak redha dengan pilihan mereka semasa pernikahan dulu?

loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item