Tips Menarik

loading...

MENAKUTKAN ! Rumah Hantu Yang Paling Menakutkan Di Dunia Menyaksikan Pengunjung Diculik, Disumbat dan Dilumurkan Dengan Darah

McKamey Manor adalah rumah hantu yang paling menakutkan di dunia ini adalah satu pengalaman seram yang menyaksikan pengunjung diculik, disumbat dan dilumurkan dengan darah. 

McKamey Manor terletak di San Diego, California hanya boleh menampung kumpulan dua pada satu-satu masa dan begitu menakutkan sehingga tiada orang yang pernah menyelesaikannya. 

'Filem seram interaktif' juga menyaksikan peserta yang berani dipaksa masuk ke dalam kandang ular, dan juga dipaksa makan telur busuk. 

Walaupun mempunyai banyak elemen ketahanan ngeri, rumah berhantu ini yang dibuka sehingga tempoh lapan jam mempunyai senarai menunggu sehingga lebih daripada 24,000 orang. 

Pemohon diperiksa latar belakang mereka oleh pengasasnya Russ McKamey sebelum mereka dibenarkan mengambil bahagian, dan bahkan tentera laut dan penggiat sukan lasak juga telah gagal untuk menyelesaikan pengalaman menyeramkan itu.



Pelawat berjalan di antara empat lokasi dan seluruh pengalaman mereka dirakamkan. Para penonton boleh menonton di webcam global, dan 'menghantui' berlangsung sekurang-kurangnya empat jam. 

Oleh kerana sifat sinematik, tiada pengunjung yang melalui pengalaman yang sama berikutan tema seram itu akan berubah setiap tahun. 

Keseluruhan projek ini dijalankan secara percuma oleh Russ, yang datang dengan idea untuk pengalaman lebih dari 14 tahun yang lalu. 

Seorang peminat filem seram seperti Psycho, Texas Chainsaw Massacre, dan The House On Haunted Hill, Russ, 55, berkata pengalaman itu juga dikenali untuk membuat lelaki dewasa menangis - setiap tetamu harus menandatangani surat akuan sebelum masuk ke dalam yang menyeramkan itu. 

Dilaporkan bahawa Russ dan teman wanitanya, Carol Schultz, telah menghabiskan duit lebih dari USD 500 ribu untuk membuat McKamey sebuah rumah dengan pengalaman yang paling menakutkan di bumi.





Ikuti rakaman video yang kami jumpa untuk info yang lebih lanjut


loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

seram 7593722427775549887

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item