Tips Menarik

loading...

Perkara Yg Dilakukan Iqram Selepas Aib Kekasihnya Uqasha Dibuka Luas Dan Dimalukan Orang Ramai

Baru-baru ini telah tersebar mengenai gambar yang didakwa sebagai Iqram Dinzly dan jugaUqasha Senrose sedang bercuti di sebuah pulau di Thailand. Sementara itu, Iqram menyifatkan kontroversi itu satu ujian besar buat dirinya.

“Saya minta maaf, saya hanya mampu katakan no comment mengenai gambar percutian itu dan tidak boleh beri kerjasama. Sahih atau tidak sahih, biarlah Allah menghukumnya kerana kita sebagai manusia sesama manusia seharusnya sebaik mungkin menutup aib sendiri, inikan pula aib orang lain”
“Saya bukan malaikat mahupun maksum kerana kita manusia sentiasa diuji dan diduga. Saya juga berharap perkara ini tidak terus diperbesarkan. Biarlah apa pun persepsi orang, apa orang nak katakan”

“Andai terjatuh fitnah sekalipun, sebagai hamba Allah saya tetap memaafkan insan itu dan terima kasih kerana prihatin,” katanya kepada mStar Onlin
e
loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

isu semasa 8633394609959586425

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item