Tips Menarik

loading...

Perkhidmatan Pengisian Angin Kenderaan Akan Dikenakan Caj..

Persatuan Pengusaha- pengusaha Stesen Minyak ( PPSM ) seluruh negara sudah mencapai persetujuan dengan kerajaan pusat bagi mengenakan caj kepada semua pengguna yang mahu menggunakan perkhidmatan pengisian semula angin tayar kenderaan di semua stesen-stesen minyak yang terdapat di dalam negara.

Perkhidmatan Pengisian Angin Kenderaan Akan Dikenakan Caj. 

Kuala Lumpur 14 JAN, Persatuan Pengusaha- pengusaha Stesen Minyak ( PPSM ) seluruh negara sudah mencapai persetujuan dengan kerajaan pusat bagi mengenakan caj kepada semua pengguna yang mahu menggunakan perkhidmatan pengisian semula angin tayar kenderaan di semua stesen-stesen minyak yang terdapat di dalam negara.

Isi Angin Di Stesen Minyak Kena Caj Tambahan

Tindakan mengenakan caj bagi mengisi angin kenderaan diambil berikutan beberapa faktor berbangkit dan salah satunya  dikhabarkan akibat takrif elektrik yang semakin tinggi saban tahun.

Para pengusaha stesen minyak dilaporkan, tidak ingin lagi untuk menanggung beban kos yang tinggi kesan kenaikkan takrif elektrik yang diumumkan oleh pihak kerajaan.

Bermula 2 Mei ini, kesemua pemilik kenderaan yang mahu mengisi angin tayar kenderaan hendaklah membayar caj sebanyak RM 2 di kaunter terlebih dahulu sebelum menggunakan perkhidmatan pengepam angin yang terdapat di mana-mana stesen minyak.Dan, semua ini hanya terjadi dalam mimpi saya sahaja...

Jangan Marah...

loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

isu semasa 6894613286374213902

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item