Tips Menarik

loading...

Puting Buah Dada Bau Rokok Dedah Isteri Berbuat Curang

Capture
Puting Buah Dada Bau Rokok Dedah Isteri Berbuat Curang|Seorang wanita beranak 1 berumur 34 tahun telah ditinggalkan suaminya dengan talak satu di sini semalam.
Wanita bernama ummi bukan nama sebenar di dakwa suaminya telah berlaku curang terhadapnya.Bukan hanya sekedar curang isteri tersebut turut nekat mengabaikan tanggung jawabnya kepada anak mereka yang baru 2 tahun.
Menurut sumber kawan kepada suami(azam)  Dia pernah melihat isteri kawannya itu  masuk ke sebuah hotel bajet pada waktu malam bersama seorang lelaki yang tidak di kenali.
Namun azam tidak mengendahkan perkataan kawannya , setelah melihat perubahan sedikit demi sedikit Layanan  isterinya azam membuat beberapa pengintaian kepada isterinya yang sememangnya kerja pada waktu malam.
Perasaan curiga mulai timbul di hatinya setelah melihat keakraban isterinya itu dengan seorang lelaki yang cukup bergaya dan mewah bergelak sekan seperti pasangan hangat bercinta di sebuah restoran mahal.
Beliau yang terus balik ke rumah  dengan keadaan yang sangat marah,tertekan dan cemburu. nekat menunggu isterinya.
Setelah isterinya pulang azam menarik tangan isterinya sehingga jatuh kelantai dan menyelak baju sampai menampakkan kedua payudara isterinya,kemudian azam mencium puting payu dara isterinya dan mendapati bau hanyir serta bau rokok.
Sejak dari pada itu saya menceraikannya dengan talak satu,anak saya kalsum dijaga oleh ibu saya untuk sementara waktu ujarnya.
loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

isu semasa 925205865222546089

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item