Tips Menarik

loading...

Abby Abadi Bakal Kahwin Lagi Febuari Ini

Screen Shot 2015-02-09 at 22.24.32
Hidup sebagai seorang Abby Abadi memang misteri dan penuh teka-teki sebenarnya. Dari dulu sampai sekarang banyak benda yang dirahsiakan Abby tapi dalam masa yang sama bekas penyanyi ini gemar memberi hint kepada peminat.
Ingat lagi tak tahun lepas pernah tersebar khabar angin kononnya Abby telah bertemu pengganti selepas bercerai dengan suami keduanya, Farhan?
Ketika itu Abby menafikan gosip tersebut dan menjelaskan lelaki tersebut yang juga seorang ustaz hanyalah kawan biasa tapi mempunyai tempat yang istimewa dalam hatinya. Hmm macam mana tu?
FotorCreated

Eh Hantaran Untuk Apa?

Tapi entah kenapa baru-baru ini timbul lagi gosip yang mengatakan Abby dan ustaz dipercayai bernama Khairul Azli itu bagaikan sedang merancang ke arah perkahwinan.
Bermula dengan berkongsi gambar hantaran yang ingin dipinjam untuk dua hari di Instagram, hinggalah kepada sekeping foto ustaz berkenaan bersama bekas suami Abby iaitu Norman Hakim.


Sebaris ayat yang berbunyi ‘Buat ayah lama & baru…’ di caption gambar berkenaan membuatkan ramai peminat menganggap Abby akan menukar statusnya tak lama lagi.
Screen Shot 2015-02-09 at 21.02.23
Tambah menguatkan lagi spekulasi apabila terdapat individu yang memberi hint seolah-olah Abby ingin menggunakan hantaran-hantaran itu untuk bulan Februari ini. Persoalannya untuk majlis apa ya?
loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

Hiburan 2242860571142950562

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item