Tips Menarik

loading...

TAHUKAH ANDA SEORANG BLOGGER DARI CHINA TELAH MERAMALKAN KEJADIAN QZ8501 13 HARI SEBELUM KEJADIAN


Penghujung tahun 2014 ini sekali lagi menyaksikan satu lagi pesawat terhempas. Kali ini pesawat QZ 8501 Air Asia milik Indonesia. Pesawat yang hilang daripada rada pada pagi 28 Disember lalu telah ditemui semalam (30 Disember) dan ia telah disahkan terhempas di Selat Karimata. 

Namun apa yang mengejutkan, seorang blogger dari China telah meramalkan kejadian seumpama pesawat MH370 atau pesawat MH17 bakal terjadi lagi dalam industri penerbangan Malaysia. Malah, ia merujuk terus kepada syarikat penerbangan Air Asia adalah target utama. 
"Jakarta, Dec 30: As the debris and bodies of the ill-fated AirAsia Flight QZ8501 were spotted on the third day of the mishap on Tuesday, a shocking report has emerged that the disaster was predicted two weeks before by a Chinese blogger. According to media reports, the mysterious Chinese blogger, who reportedly calls himself a "Landlord" had warned on Monday, Dec 15 that 'AirAsia would be targeted by a shadowy organisation called 'Black Hand' that also sabotaged two Malaysian airlines - MH17 and MH370, early this year.  

"His sensational blog to Tianya, a Chinese version of Reddit, went viral on the social media and lead to an online frenzy. His blog reportedly says: "Black hand has hijacked and shot down MH370 and MH17. This has pretty much killed the sixth largest airline: Malaysian airline. Now the black hand are targeting AirAsia to ruin this airline cause (sic) it too belong to Malaysia. Given how powerful the black hand are I suggest that all Chinese thinking about travelling to avoid AirAisa, so that you don't disappear like those on MH370." The blogger also repeated his warning on December 16 and 17, adding: 'This is a major event in human life, we have to pay attention.' The Daily Mail reported that "some speculate that he could be a Chinese intelligence official or a hacker ." Sceptics say posts were likely edited after AirAsia QZ8051 went missing. Many conspiracy theories floated when the two Malaysian Airlines-MH370 and MH17 met a tragic end in early 2014. 
"Jakarta, 30 Dis: Oleh kerana serpihan dan mayat mangsa AirAsia Penerbangan QZ8501 telah dikesan pada hari ketiga kejadian yang tidak diingini pada Selasa, laporan yang mengejutkan telah muncul bahawa bencana yang telah diramalkan dua minggu sebelum kejadian oleh blogger Cina . Menurut laporan media, blogger Cina misteri, yang dilaporkan menggelarkan dirinya "Tuan Rumah" telah memberi amaran pada Isnin, 15 disember yang 'AirAsia akan disasarkan oleh organisasi bayangan dipanggil 'Black Hand' yang juga telah mensabotaj dua syarikat penerbangan Malaysia - MH17 dan MH370, awal tahun ini.  

"Blog sensasi Tianya, versi Cina Reddit, menjadi viral di media sosial dan membawa kepada isu panas dalam blog beliau dilaporkan berkata:." Black Hand telah meramampas dan menembak jatuh MH370 dan MH17. Ini telah cukup banyak memberi kesan buruk kepada syarikat penerbangan terbesar keenam: syarikat penerbangan Malaysia. Sekarang Black Hand menyasarkan AirAsia untuk merosakkan punca syarikat penerbangan ini (sic) keranya ianya milik Malaysia. Memandangkan betapa berpengaruhnya Black Hand saya cadangkan bahawa semua orang Cina mengelakkan menggunakan AirAisa, supaya anda tidak hilang seperti kejadian MH370 "Blogger ini juga mengulangi amarannya pada 16 Disember dan 17, sambil menambah:". Ini adalah peristiwa besar dalam hidup manusia, kita perlu memberi perhatian. 'Daily Mail melaporkan bahawa "beberapa spekulasi bahawa dia boleh menjadi seorang pegawai perisikan Cina atau penggodam." Sceptics mengatakan artikle ini telah disunting mungkin selepas AirAsia QZ8051 hilang. Banyak teori konspirasi dibangkitkan apabila kedua-dua Malaysia Airlines MH370-MH17 berakhir dengan tragis pada awal tahun 2014. 

Berikut video ulasan mengenai ramalan blogger China yang dibuat olehnya kira-kira 2 minggu sebelum kejadian.


loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

QZ8501 6475357779244349641

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item