Tips Menarik

loading...

Misteri Bayangan Manusia Di Planet Marikh


 NASA mendedahkan kelibat misteri bayangan manusia di planet marikh namun apakah ianya betul-betul bayangan yang dimiliki oleh manusia atau sebaliknya.

Ini bukan kali pertama NASA mendedahkan bukti-bukti ganjil yang terdapat di planet marikh malah apa yang disebarkan cukup mencurigakan dan ada yang tidak kurang juga mengatakan ianya betul wujud-wujud. 

Kali ini NASA menunjukkan sesuatu seakan bayangan manusia yang berdiri bersebelahan dengan kenderaan Curiosity. Bayangan seperti manusia yang memegang sesuatu ini dirakam dengan kamera kenderaan Curiosity. 

Persoalannya betulkah ianya bayang-bayang manusia sedangkan tidak ada manusia setakat ini dihantar ke Planet merah itu malah masih jauh lagi dalam jangkauan untuk teknologi terkini menghantar manusia ke planet asing dalam persekitaran yang cukup ekstrim.


Selepas tersebar luas dalam laman sosial, sesetangah individu mengandaikan sebaliknya dengan bukti yang ditunjukkan oleh NASA. Ada yang mengatakan ianya adalah bayangan yang terhasil dari kenderaan itu sendiri secara kebetulan membentuk bayangan manusia.

Mungkin juga satu kebetulan atau ada sesuatu yang tidak diketahui dengan apa yang terdapat di planet merah tersebut atau sekadar gimik imaginasi golongan nakal yang celik dengan aplikasi photoshop yang gemar mengubahsuai foto.

loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

isu semasa 6103254834844120970

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item