Tips Menarik

loading...

Terkini ! Giliran Mas Idayu Membalas Kritikan Zuan Terhadapnya


Netizen yang terbaca mengenai isu di antara Zuan Azmi dengan Mas Idayu di Konsert Mentor Legend Ahad lalu hanya menganggap perkara itu sebagai "Apabila Buku Bertemu Dengan Ruas".

Respon Mas Idayu mengenai kenyataan Twitter Zuan itu bagaimanapun menyifatkan apa yang berlaku di antara dia dengan Zuan hanyalah sebagai 'gurauan kasar'. Namun gurauan itu tidak dapat diterima oleh Zuan dan ini respon Mas Idayu. 

"Saya tak tahu pula dia tak boleh bergurau kasar. Kalau nak lihat, penampilan saya dalam rancangan seperti ini sememangnya sentiasa dibayangi gurauan kasar. Dulu, ketika di Mentor 3, saya siap membawa rotan. Tetapi, tiada apa-apa masalah pun.


"Semalam (Isnin), saya baru dapat tahu yang dia menulis tentang perkara ini di Twitternya. “Saya pula sememangnya tidak mempunyai Twitter dan saya tahu pasal ini setelah seorang peminat prihatin mengirimkan WhatsApps kepada saya.

"Dia menulis sesuatu di belakang saya. Jadi, siapa yang tidak profesional sekarang ini? Saya atau dia? Gurauan itu spontan dan bukan dibuat-buat," katanya.

Buat Zuan, jangan terlalu menyangka diri itu terlalu profesional sehingga begitu berani menyelar orang lain sesuka hati. Sesekali diri sendiri 'diterjah' oleh artis, baru rasa penangan sakit hati. Ini kali, Zuan makan hati dengan edisi bikin panasnya sendiri.
loading...

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI

Artikel Berkaitan

Hiburan 98058015906989589

Catat Ulasan

Popular

Random Entri

Arkib

item